1/4 år


Idag är Jamie 3 månader. Helt otroligt vad fort tiden går! Och hur mycket han har växt och utvecklats!

1 dag - 3 månader

Lite skillnad, va? Han börjar få kontroll på sina rörelser nu, och vet vad han vill, och framförallt vad han inte vill, haha! Nejdå, han är en ängel, men visst har han sina tjuriga stunder. Oftast då han är trött då förstås! Men då får man stoppa in tuttenappen och kramas lite, så brukar han bli nöjd efter en stund. Det är tur att han är en sån snuttis!

Jag har tiggt till mig bilder från när lillen fick träffa sin morfar för första gången :) Jag glömde förstås att ta med mig kameran, men som tur är finns det ju andra som kan ta kort!

Nu äter Jamie, och sen ska vi sova. Vi ska upp tidigt imorgon och tvätta, usch usch. Vi har iaf inte så mycket tvätt den här gången, så det är ju skönt, men jobbigt att behöva tvinga upp grabben ur sängen. Nu när han börjat sova till 8! Blääää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0