Utmattad, men fräsch ;)

Usch  vad trött och slut jag känner mig nu! Även fast jag egentligen inte har gjort så mycket... Jag vaknade tusen gånger imorse, då jag väntade på att klockan skulle bli 8 så jag kunde ringa vaktmästaren, och bestämma tid att hämta nyckelt till nya lägenheten. Sen torkade jag ur en garderob idag, var till skogen med Bianca, och efter det hämtade jag Kenneth på jobbet, och släppte av honom och Jamie utanför lägenheten, medan jag åkte och klippte mig! Ska lägga in bild senare. Det tog ca 1,5 timme, och när jag var klar for jag och tittade på lägenheten jag med. Det var roligt att se, men blir roligare när alla grejor är på sin plats :P Sen for vi två vändor med kartonger, och madrass åt Kenneth, så han kunde stanna kvar och börja packa upp. När jag och Jamie kom hem hit igen var jag utsvulten, eftersom jag inte ätit sen frukost(!), men Kenneth hade köpt en micropaj åt mig som jag värmde på och åt! Orkade verkligen inte laga mat... också fick lillplutten mat också. Jag hade pumpat ut mjölk åt honom innan jag klippte mig, så han sov hela tiden medan vi körde kartonger och grejade!

Mina kläder från Lindex kom idag också! Jag har inte hunnit prova än, men tänkte lägga in en bild sen på kläderna och frillan ;) 


Och här kommer nu bilderna! Jag har inte vant mig vid frillan än, men känner mig rätt nöjd iaf! Jag tänkte att jag skulle testa nånting nytt, och det blev det ju verkligen :) Det är väl dags att färga det också kanske, så får se om det blir nånting av den saken...


Lillälsklingen ligger och sover i sängen nu, och jag tror bestämt att jag ska joina honom! Jag är så trött så trött... det blir mycket att göra imorgon också! Så godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jenny!

Superfin du är!! :) Hoppas allt blir bra med lägenheten. Kommer och hälsar på i juletider:) Vad tror du lillen har för storlek då;)? Kram!

2009-11-27 @ 09:17:15
URL: http://metrobloggen.se/hosjenny
Postat av: Helen

Vad har du tänkt färga håret för färg då? Lite blonda slingor skulle säkert bli snyggt med den frillan ;)

2009-11-27 @ 18:58:33
Postat av: SIVAN

Du är jättesnygg.Lycka till med nya lägenheten.Kram,

2009-11-27 @ 19:25:47
Postat av: Sandra

Skitsnyggt ju, gillar absolut frillan! Och du börjar bli så jääädra lik Ann-sofi;) kram

2009-12-01 @ 09:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0