Myspys

I måndags fick Jamie sitt 3-månaders vaccin. Han var jättetrött när det var dags att ta sprutorna, så han blev väldigt ledsen en stund! Men vi satte oss och kramades, och efter han ätit så somnade han. Sen ville han mest bara gosa resten av dagen, och det fick han förstås!

Igår var han trött nästan hela dagen. Vi var på myspys för första gången! Det började med babysång, och då sov han genom hela :P Sen bjöds det på mat och fika! Han vaknade efter att jag ätit min mat, då var han hungrig, och sen var det bara gos som gällde! Mitt lilla hjärta! Det var iaf roligt att få träffa lite folk, och snacka av sig. Jag får ju inte så mycket respons när jag går här hemma och pratar med Jamie hela dagarna ;)

Nya lägenheten ska förresten helrenoveras, så det blir flytt 1 december. Skönt att ha fått ett bestämt datum, och roligt med nytt och fräscht :) Jag har varit duktig och packat lite idag, var ner i förrådet och hämtade upp barnkläder, så nu har jag ordning på allting! Packat ner det som är för smått, och packat upp det lite större. Hämtade upp vinterkläderna också, så ska packa upp det som ska användas, och packa ner sommar- och höstkläderna istället. Så duktig så :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0