Fredagsmys

Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmyyys! Idag har jag packat lite mer, jag försöker tömma ur det som går ur skåpen. Men det tar tid när man har en liten kille på armen, så är tur att jag har bra med tid på mig! Jag gjorde ett försök till att gå på promenad tidigare idag, men gav upp ganska snabbt, då Jamie bara låg och skrek i vagnen. Han var så trött, men ville minsann inte sova! Nu har vi iaf legat i sängen och vilat oss alla tre. Det var skönt och välbehövt!

Nästa vecka ska jag hälsa på mamma. Måndag-fredag ska jag vara där! Ja, eller jag ska ju till Miah nånting också förstås. Så det blir roligt :) Jamie hinner ju växa så mycket mellan gångerna man träffas, så dom kommer väl tycka att han är jättestor nu! Bara mamma inte är sjuk, hon var lite förkyld idag, men förhoppningsvis hinner det gå över, så jag slipper skjuta upp det igen...

Igår fick vi en barnstol av Jonas syster eller mamma. En vanlig vit plaststol som man kan ta lös benen på, superbra! Så testade att palla upp honom i den, med hjälp av lite kuddar ;)

Nu ska vi snart på kiosken och köpa lite gotta, men först måste Kenneth vakna! Ha en trevlig helg, och glöm inte farsdag på söndag :D

Kommentarer
Postat av: SIVAN

Ni verkar ha det jättegott med varandra. Det verkar så härligt och harmoniskt, Jamie har det gott och tryggt.Tänk vad hul att få en ny och fräch lägenhet och börja pynta till jul.Jag önskar er allt gott.

2009-11-07 @ 16:02:59
Postat av: SIVAN

Ni verkar ha det jättegott med varandra. Det verkar så härligt och harmoniskt, Jamie har det gott och tryggt.Tänk vad hul att få en ny och fräch lägenhet och börja pynta till jul.Jag önskar er allt gott.

2009-11-07 @ 16:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0