Första vändningen

Idag gjorde Jamie sin första vändning från rygg till mage. Vi hade just badat, så jag stod fortfarande i duschen, och han och Kenneth låg inne på madrassen i vardagsrummet. Så jag missade den! Men som tur var gjorde han det flera gånger till precis efter, så då fick jag också se att han kunde :) Storpojken min! Tänk vad han växer fort! Han låg och försökte vända sig igår kväll också, och då var det jättenära att han skulle lyckas, så jag förstod att det skulle komma när som helst!

Jag har varit duktig och packat idag. Det finns nog inte så mycket mer jag kan packa ner nu, förrän på torsdag och fredag! Men har tömt ur dom flesta skåpen, så har tänkt att jag ska börja torka ur dom nu!

Kenneth har varit i Birsta med Jimmy, och då köpte han en adventsstjärna till Jamies rum, och två adventsljusstakar. Han köpte även ny klädsel till bilen (eftersom den nuvarande är så full i hundhår och smuts!) och en fotoskrivare! Lite impulsköp sådär, men men, jag sa att det kunde ju vara våran familjejulklapp då ;) Och det blev verkligen superfina bilder!

Nu ska jag lägga mig och sova med mina två gossar! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0