Härligt badväder!


Först och främst kan jag berätta att spelningen med Corroded var jättebra! Jag har bara hört 2-3 låtar tidigare, men dom var verkligen super :) Så där har jag en ny "favorit"!

Igår var vi och badade i forsen. Jag höll mig på sidan om, på det grunda där det inte var strömt, medan Kenneth och Jonas lekte i strömmarna :P Dom badade där på lördagskvällen också, men då tittade jag bara på!

Den här dagen började med en väldans massa bilkörning hit och dit, eftersom en nyckel inte ville dyka upp...  och det har den fortfarande inte gjort :/  Efter att ha kört runt som en galning och letat överallt bestämde vi oss för att fara och bada! Gud så härligt det var! Det var jättevarmt så vi simmade alla tre ;) Sen fick Bianca leka en sväng med en annan Border Collie-blandrashund som också var där! Det var så roligt att se dom, dom rörde sig precis likadant, haha :D

Imorgon ska jag på MVC och mäta magen igen, ska bli kul att se om den växt något! Jag tycker det känns som den blivit så stor på senaste tiden! Också lär vi väl kolla om järnvärdet stigit något, vilket jag tycker att det borde ha gjort... Tror det är 35 dagar kvar till b.f. nu, inte alls länge! Alltså är det bara 21 dagar kvar tills det räknas som normalt att den kommer ut! Fast vore ju bra om den väntade till efter bröllopet tycker jag :P

Kommentarer
Postat av: Helen

Det är nästan omöjligt att klara sig utan att bada i dessa tider!;) Du får minsann hålla inne krabaten till efter bröllopet!:P

2009-06-30 @ 09:15:47
Postat av: Miah

Det såg ut som ni hade skoj, ni hittar ju på massa saker ju....=)

2009-06-30 @ 10:06:09
Postat av: Ann-Sofie

Ja, jag håller med Miah ni verkar ha fullt upp och det är ju bra för tiden går ju fortare om man har nåt att göra. Hoppas det ordnar sej med nyckeln.

2009-06-30 @ 23:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0