Torsdag imorgon :)


Idag har jag varit med Kenneth uppe i Finnsjön hela dagen. Han har förstås jobbat, men det var ganska hyggligt väder, så då kändes det lika bra att jag stannade där uppe tills han var klar, och sparade in lite på bensinen! Jag hade ju ändå inget speciellt att göra här hemma :P

Imorgon åker vi hemöver, wohoo, äntligen! Ska bli så roligt :D Väskorna är packade (förutom sista-minuten-Kenneths då), och jag bara längtar! Känns som jag haft extra lite att göra dom senaste dagarna, så då längtar man ju mer än vanligt... jag har ingen aning om vad planerna är för midsommar, men tydligen skulle Izabell och mamma bestämma allting, och inget fick ändras, haha! Jag hoppas på att det blir grillning iaf ;) Om vädret tillåter vill säga...

Idag ringde förresten Helen till mig med en glad nyhet! Hon sa att jag skulle få semesterersättning från barnehagen, hihi, så ska få 1 500 kronor. Gud så skönt det är med såna överraskningar! Love it :)

Varje kväll när jag ska sova så ligger jag och funderar på förlossningen. Oftast är det tankar om hur den ska sätta igång; hur det kommer att kännas och hur jag kommer reagera! Om jag kommer förstå på en gång vad det är frågan om, och om jag kommer kunna vara lugn eller bli helt upp i varv :P Känns som att jag inte kommer förstå riktigt att det är dags, haha, så är därför som jag försöker förbereda mig själv mycket mentalt nu! Övertala mig själv om att det kan och kommer att hända inom en snar framtid...

Jaja, nu ska jag titta på tv ett tag innan läggdags! Till er där hemma: -"Syns imorgon!"

Kommentarer
Postat av: Helen

Det korrekta beloppet är snarare 1800, med tanke på att du får det i svenska kronor ;)men det kanske inte gör det sämre?:P

2009-06-17 @ 22:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0