Nybakat och nystädat

Igår bakade jag ett lyckat bröd med rågsikt och vetemjöl (rågsikt är min nya favorit), och idag har jag städat! Jag dammtorkade och skurade och allting ;) Synd bara att golvet är hårigt igen nu... jag kommer antagligen dra fram dammsugaren imorgon också bara för det :P Vill ha rent!!!

Vad har jag gjort mer då tro... promenerat med Bianca och... eh, ja jag kan inte komma på så mycket mer! Vi har iaf bestämt oss för att åka hem på midsommar (tyvärr Helen), så det ser jag fram emot :) Synd bara att det inte blir ett sånt långvarigt besök, som jag hade tänkt mig ifrån början. Men jag får väl övertala nån att hälsa på mig sen istället!

Ärligt talat så vet jag inte vad jag ska skriva mer, är helt tom i huvudet! Så jag skriver mer en annan dag!

Okej, det här såg hemskt fattigt ut så jag skriver väl ett par rader till då!  Hmm, okej, jag har just kommit in i vecka 34, och har 48 dagar kvar till b.f. När jag läser om vad som sker den här veckan står det mycket om förvärkar, men jag har inte känt speciellt mycket sånt! Jag vet inte riktigt hur det ska kännas heller, men antar att man vet när det är det... kan hända att jag känt menvärksliknande smärta nån gång, men bara litegrann. Annars har jag bara haft ont i svanken, men vet inte om det är värkar eller om det bara är ryggont :P Är mycket tydliga rörelser där inne, och tydligen så kan barnet höra skillnad på, och reagera olika på olika personers röster!

Men nu måste jag krypa ner i sängen för jag ska skjutsa Kenneth till skogen imorgon bitti! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Helen

jaha...då dröjer det ju en evighet innan vi ses :(

2009-06-16 @ 23:11:15
Postat av: Miah



Intressant =)

Ryggvärken kan ju vara förvärkar de åxå, men de är ju inget alla har...ja hade inget alls me Trille och verkligen jättemkt med Luna.

2009-06-17 @ 13:02:30
URL: http://miah85.blogspot.com
Postat av: Terese

Okej, det är förstås skönt att slippa ha massa förvärkar, men är sånt man funderar på bara! Då kanske det känns tydligare när det väl är dags, är så "nyfiken" på hur det kommer kännas när det börjar :)

2009-06-17 @ 20:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0