MVC

Idag har vi varit på MVC igen, vilket gav dessa resultat: 

  • Blodtryck = 99/54
  • Blodsocker = 5,3
  • Blodvärde = 114
  • Vikt = 55,6 kg
  • Barnets puls = 154 slag/minut
  • Magmått = 28 cm

Blodtrycket håller sig rätt lågt, men har för mig att det är högre än sist. Blodsockret har stigit, men är normalt. Blodvärdet har sjunkit igen, det är inte så lågt att det är farligt, men jag måste försöka äta mer järn. Jag har gått upp sammanlagt 9 kg. Barnets puls är normal. Magmåttet ligger fortfarande inom det normala, men min kurva börjar slutta lite neråt, så ska få tid för extra ultraljud för att se att barnet växer som det ska.


Nu måste jag gå och hänga tvätten, men återkommer senare för att lägga in lite bilder från gårdagen!

Kommentarer
Postat av: Miah

Gud va kul med extraultraljud....skitskoj ju =)

Ska kolla va mitt magmått låg m,e på Luna, ja fick ju typ 2 extra ju...å hon va ju inte pytte, låg på hmm -7-10 % eller nått sånt



Men bltr lät lågt, men de e ju bra =)

2009-06-02 @ 14:52:17
Postat av: sandra

Låter som att det går bra för dig :) Det börjar närma sig...:D kram

2009-06-02 @ 17:06:00
Postat av: Anonym

Mmm, ska bli roligt att få se bebben igen, men Kenneth blir så orolig :P Men jag säger att det antagligen inte är något att oroa sig över!

Ja, blodtrycket har varit lågt hela tiden, så det är ju bra :)



Snart dags!

2009-06-02 @ 18:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0