Midsommar och barnmöbler

Helgen har varit jättetrevlig hemma med släkt och familj! Vi har lekt och ätit gott och spelat kort och dansat runt midsommarstången :) Tyvärr så har jag inga bilder på det, men förhoppningsvis lägger mamma och Miah ut bilder på sina bloggar (gör det!)!

Idag var det superväder, såklart, när vi skulle sitta i en bil och åka hem :P Så typiskt! Men hann vara ute en stund på förmiddagen iaf! Hade varit perfekt att åka och bada, så hoppas på att det håller i sig så kanske man kan göra det någon annan dag den här veckan! Fast nu har jag precis blivit förkyld, så måste vänta tills jag blivit frisk...

Jag och Kenneth for på Ikea på hemvägen och köpte skötbordsbyrå+skötbädd, babyfilt/babytäcke, babykudde, ett litet gosedjur och bebispyjamas. Så nu har vi väl allt det nödvändigaste här hemma! Men självklart är gåvor alltid välkomna ;) Som t ex. en babyhandduk, en babysitter, en mysig fäll och ett babygym!

Nu är jag så oerhört slut och trött i både kropp och huvud, så alldeles strax tänker jag krypa under täcket! Jag avslutar med bilder på vaggan som vi tog med hem, och på skötbordet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0