Gladare, men tröttare!

Nu har jag blivit lite gladare igen! Kenneth fick lite mer pengar än vi hade räknat med, så det var bra! Jag är förstås fortfarande orolig inför framtiden, men tjänar inget till att jag går och mår dåligt över det hela tiden... försöker planera användningen av dom pengar vi har, så bra som möjligt istället, och sen får vi väl se vad som händer.

Jag och Bianca var ute och gick en promenad idag. Blir typ att jag orkar gå lite längre promenader varannan dag ungefär, måste ha en vilodag emellan ;P

Jag har suttit och tittat på bikinis och sommarskor nu, och jag vill ha, ha, ha! Längtar tills vi ska på Ikea :) Vilket lär bli efter vi varit hem, så vi tar det på tillbakavägen.

Äh nu är jag så fruktansvärt trött så orkar inte skriva nå mer, har ju redan skrivit en gång i dag så det bör väl räcka!

Eller jo, jag ska förresten säga en sak till! Mamma tror att jag äter quornprodukter hela tiden, så vill bara berätta att idag var tredje dagen i rad då jag åt fisk och potatis! Först åt jag kokt potatis och fiskpinnar, sen åt jag kokt potatis och fiskbullar, och idag åt jag stekt potatis med ugnsstekt lax. Det var jättegott! Jag la laxen i folie och la i en klick cream cheese-vitlök och örter, smaskens blev det :) Men imorgon får jag nog ta och äta nånting helt annat så det inte blir så enformigt :P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Helen

Va skönt att ni fick lite mer pengar då :) själv fick jag lite mindre än jag först räknat med :/ det sög...men jag får väl bara se hur länge pengarna räcker!

2009-06-12 @ 16:01:37
Postat av: Terese

Jo det var skönt! Är bara så jobbigt när man inte vet hur framtiden kommer se ut, eftersom man har en lägenhet som måste betalas... men får väl hoppas att det ordnar sig på nåt vis!

2009-06-12 @ 16:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0