Dagens schema

Idag ska jag baka bröd, tvätta, städa och grilla! Måste man hålla sig undan från solen så kan man ju lika gärna passa på att få någonting gjort :P Men hoppas på att vi kan grilla hos Jimmy och Maria, så vi kan sitta ute i skuggan! Är ju inte riktigt samma sak att sitta på balkongen, och dessutom har vi eftermiddags-/kvällssol, så där kommer det inte vara någon skugga vid middagsdags heller... Men dom hade massa folk hemma hos sig, så får väl se hur det blir med den saken!

Jaja, dags att sätta igång med mitt brödbak!

Kommentarer
Postat av: Anja

Vill inte komma med pekpinnar, men tänkte bara nämna för dig att man bör undvika djungelolja när man är gravid. Det innehåller ämnen som är fosterskadande. Kan vara bra att veta. Ha det gott!

2009-06-26 @ 11:40:22
URL: http://messersmith.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Hoppas det gick bra med bullbaket. Du kan ju kolla på internet om det finns nåt lämpligare myggmedel. / kram

2009-06-26 @ 17:16:11
Postat av: Anonym

Jaha okej, det har jag inte tänkt på! Men då får jag låta bli det hädanefter då :)

2009-06-26 @ 18:11:14
Postat av: Terese

(Det var alltså jag som skrev ovanstående kommentar.)

2009-06-26 @ 18:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0