Vanlig torsdag


Ska vara lite rolig och slänga in lite bilder :P Först en på den mumsiga pizzan jag gjorde igår, sen en på Bianca som ligger och gömmer sig halvt under sängen, också en bild som visar hur fint blommorna blommat på graven!

Bianca har inte spytt någonting idag, däremot har hon varit lite lös i magen (inte något som synts inomhus som tur är). Hon är fortfarande slö och har ingen lust att äta, men verkar vara på bättringsvägen iaf!

Tog en bild på kulmagen igår, den börjar bli stor nu :O

Kenneth sov uppe i Finnsjön inatt, så han kunde jobba både igår kväll och idag. Det var tydligen jättemycket knort igår kväll! Tur att det inte var jag som var där, för då hade jag väl blivit uppäten!

Idag har jag städat lite mer, och om Kenneth orkar så tänkte jag att vi ska bära ner bordet från balkongen. Det tar ju så stor plats! Så kanske vi ställer ut databordet där så länge istället, eftersom det ändå är skönt att ha någonting att ställa saker på, när man sitter där...

Det har inte hänt speciellt mycket idag, så jag har nog inget mer att skriva nu! Imorgon kanske vi ska till Backetjärn på Monster fesvival, det kan säkert bli roligt! Bara Bianca hunnit bli bättre så! Håller tummarna...

Kommentarer
Postat av: helen

Skönt att Bianca blir bättre! Vad är monster festival för nåt?

2009-07-02 @ 22:29:40
Postat av: Ann-Sofie

Hemgjord pizza såg gott ut. Jag funderar på om jag ska göra det imorrn. Hoppas Bianca är frisk nu. Kan det inte vara värmen som gör att hon mår dåligt?

2009-07-03 @ 00:09:54
Postat av: Terese

H: Det ska tydligen vara nå beach party, öltält, musik, mat och extremsport! Jag har inte sån koll, men kan säkert vara roligt!



M: Ja, det var jättegott :)

Jag vet inte riktigt, hon beter sig precis som om hon är magsjuk. Hon har ju varit seg av värmen innan, men inte så att hon inte velat äta och så, eftersom hon varken velat haft godis eller nånting nu...

2009-07-03 @ 08:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0