Tortillas

Det har inte hänt särskilt mycket idag, vi har tvättat och jag har pratat med mamma... hon tyckte jag kunde komma hem och äta tortillas med dom idag, men jag ska ju på mvc på torsdag :P Istället åt jag det här hemma, och testade att göra egna tortillabröd! Dom blev helt okej, och känns alltid bättre att äta hemmabakat bröd tycker jag :) Dom var enkla att göra, men det tog lite tid! Så om man ska ha många bröd kan det nog bli lite drygt... skulle föreslå att man passade på att göra många när man väl gjorde, och sen frös in så det fanns till nästa gång! Det går förstås bra att använda grahamsmjöl om man vill ha grövre bröd!

Mamma tyckte jag kunde komma på torsdag istället då, och stanna tills Miah och Helen ska hit till bröllopet, men jag vill gärna hålla mig nära Kenneth när det börjar bli dags för förlossningen. Jag vet inte om hon inte tyckte det var nån mening att jag kom alls då, ifall jag inte kunde stanna så länge, eller hur det var... och Kenneth tycker som vanligt att jag inte ska åka alls. Jaja, får väl se hur det blir, jag är bara så less på att gå och räkna dagarna hela tiden, så hade varit skönt om det hände nånting! Vi ska ju inte göra nånting speciellt nu förrän bröllopet, så känns som att allt jag gör är att städa, diska, tvätta, baka, laga mat och, som sagt, räkna dagarna...

Kenneth håller förresten på att sluta snusa nu igen, så är lite småtjurigt här hemma, från båda håll eftersom jag börjar bli så less på vardagen! Men det är alltid bra om han kan låta bli snusen förstås, både för ekonomin och hälsan.

Nog sagt för idag, godnatt och sov så gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Klart du kan komma kortare tid om du vill. fast du kan väl åtminstone stanna 3-4 nätter om du kommer.

2009-07-08 @ 15:55:02
Postat av: Anonym

Jag tycker också att du ska komma hem ändå!

2009-07-08 @ 20:10:51
Postat av: Helen

Det är jag som är "jag" om ni undrar :P

2009-07-08 @ 20:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0