Tidig, tidig morgon...

Klockan är nu halv 9, och jag har redan varit vaken i 4 timmar. När jag var upp och kissade för tredje eller fjärde gången inatt, vid halv 5-tiden, var det diarré över hela hallgolvet! Glömde säg "peppar, peppar, ta i trä" igår efter jag skrivit att hennes lösa mage inte lämnat spår på golvet... först bajsade hon på balkongen igår kväll, efter att Kenneth varit ute och gått med hon, och sen kom det alltså inatt. Jag verkar dock ha bra feeling, för även denna natt tog jag bort alla mattor innan jag gick och la mig, samt blockerade vägen in till köket så hon enbart skulle kunna röra sig i hallen! Så det var bara för mig att torka och skura golvet då! Sen gick jag ut på en promenad med henne, ifall att hon hade mer i magen som ville ut, och efter det var ju klockan framåt halv 6, så då kändes det meningslöst att krypa ner i sängen igen. När vi är ute och promenerar märks det dock att hon blivit piggare, även fast hon mest ligger när vi är inomhus. Hon ville till och med ha godis när vi var ute och gick, så aptiten börjar tydligen komma tillbaka! Testade ge henne lite torra kulor när vi kom in, för jag tänkte att det skulle suga upp vätskan i magen, men det ville hon inte ha. Då gav jag henne en skiva franska istället, eftersom det också har en bra uppsugningsförmåga, och tror hon föredrar att äta något mjukt. Så får väl ge henne en till om ett par timmar! Jag kommer ju att bryta ihop om jag måste torka golvet fler gånger...

Efter promenaden la jag mig och tittade på film, samt åt lite knäckebröd och te. Mjölken tog slut igår när jag gjorde pannkaka, så kunde inte äta gröt... Orkar inte skriva mer nu, ville bara dela med mig av min härliga bajsupplevelse så alla kunde tycka synd om mig! Vet inte hur det blir med kvällen, får väl se hur det känns och hur Bianca mår när Kenneth slutat jobba!

Kommentarer
Postat av: Miah

Blää, va äckligt att måsta börja dan med de kräks

Du kan ju alltid prova me överkoktris, de brukar vara bra för magen ju.....hoppas hon blir bättre och att du fått sova nått under dan

2009-07-03 @ 19:07:27
URL: http://miah85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0