Onsdag

Igår natt var en sån natt då jag vaknade tusentals gånger, och bara önskade att natten var över någon gång, eftersom jag blev tröttare och tröttare för varje gång jag vaknade! Så humöret har inte varit på topp idag precis... Det har varit ganska fint väder idag, förutom en liten regnskur nu på kvällen. Vi var till Torpshammar en sväng, men det blev bara ett kortvarigt "besök". Kenneth hade tänkt städa upp lite i boden, men det var inte så mycket som kunde göras, eftersom det är så mycket grejer där!

Jag tog med mig rabarber hem, så nu har vi ätit rabarberpaj med vanlijsås! Det var gott :)

Jag hade inte så mycket bilder att lägga upp; bilderna jag hade tagit på Suki var så mörka och suddiga, och sen hade jag bara tagit en på Antonia! Så lägger väl in den på lillan då iaf ;) Hon var så söt en morgon när jag var hemma, då kom hon in till mig på morgonen (som varje morgon jag var där), också babblade hon på om det ena och det tredje som vanligt, och just den här morgonen var jag väldigt trött så jag tänkte be hon att gå så jag kunde sova lite mer, men då lägger hon sig bredvid mig, med handen på min kind, och säger med världens gulligaste röst "Hej min lilla älskling!". Kan man annat än smälta? När vi åt hjälpte jag till och matade henne, och när jag lyckats få i henne, hennes mat, genom allt babbel, och tänkte att nu kan jag ägna mig åt min egen mat, då kom hon och skulle sitta i mitt knä istället, haha :P Det är inte lätt att säga nej till en sån liten ängel <3

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jättefin bild! Ja Antonia kan verkligen babbla och hon säger både roliga och gulliga saker. Hoppas din baby mår bra och växer som den ska. Förhoppningsvis sov du bättre natten som var. Det kan ju vara bra att ha lite energi och krafter när du ska till att föda. / kram mamma

2009-07-17 @ 00:33:06
Postat av: Terese

Jo jag har ungefär varannan bra/varannan dålig natt nu, men oftast har jag ju inte så många planer för dagen, så då går det att ta igen sig då om det behövs! Bebisen sparkar och har sig iaf, så jag skulle tro att den mår bra :) Nästa besök på MVC är den 28, så får väl se om den hinner komma ut innan dess! Kram

2009-07-17 @ 09:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0