1 week to go

Snart är julen här! Alla julklappar är beställda, och på fredag ska jag och Kenneth ha julklappsinslagning :) Hoppas alla julklappar hinner komma innan dess!

Kenneth jobbar eftermiddag den här veckan, så jag och Jamie är hemma själv. Vi har badat, och Jamie blev lika glatt överraskad varje gång vattnet stänkte runt omkring honom, då han plaskade med händerna! Haha, han är så rolig att titta på! Han har blivit så medveten om allting, och börjar så smått leka med saker. Han håller i dom, och stoppar dom i munnen, och så. Det märks verkligen att tänderna är påväg, för han tuggar på allt! Fingrar och leksaker och gosedjur... allt åker minsann in i munnen!

Han har även blivit väldigt envis när det gäller sovningen, det är inte lätt att lägga honom själv inte! Så fort jag går därifrån så vaknar han! Lilla skitungen :P Men jag har förstås mig själv att skylla. Det vore bara skönt om det gick att lägga honom själv på dagen, för det är så svårt att få saker gjorda annars! På natten är det mest bara mysigt att ha honom bredvid sig. Fast Kenneth skulle nog vilja att jag skulle mysa med honom lite ibland också ;)

Ne, nu är Jamie less på att jag sitter här, så måste sluta!

Kommentarer
Postat av: Helen

guud va stor han har blivit! han växer alldeles för fort för att jag ska hinna med!:P

2009-12-16 @ 21:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0