Resfeber

Jag kan inte låta bli att avundas alla dessa människor som reser runt överallt... När är det min tur? När ska jag få utforska världen? Den som spar han har! Om alla dessa utgifter bara kunde försvinna så att det faktiskt kunde hamna några slantar på mitt sparkonto. Men hur ska det gå till när det är så mycket man vill ha och behöver? Utgifterna samlas på en hög och min resa bara försvinner längre och längre ifrån mig... Nu orkar jag snart inte vänta längre, rastlösheten tar över kroppen, jag måste snart åka. Senast nästa år, det är mitt sista bud. Annars blir jag nog galen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Känner igen känslan, tre av mina systrar kom precis hem från egypten. Å en annan bara jobbar :(

2012-02-11 @ 20:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0