Jag har glömt!

Jag har glömt att skriva att min älskling äntligen har tagit körkort :D Superbraaa!
I övrigt har jag lite svårt att komma igång med pluggandet efter inneveckan. Den veckan är så otroligt hektisk så det tar flera dagar innan jag kan varva ner. Jag brukar vilja sova vid 9, haha! Men jag måste komma igång nu, får ge mig själv en spark i baken så det inte ska bli så hektiskt sista veckan innan nästa innevecka. Bättre att få allt gjort så fort som möjligt! Men jag funderar på att ändra Jamies förksoletider, nu när Kenneth jobbar så vi får bestämma själv hur vi vill ha honom. Så kanske jag utökar någon timme så jag får lite mer tid till att plugga. Men bara litegrann ;)
Nu Idol!

Kommentarer
Postat av: Sandra.n

Men härligt jobbat med körkortet där! då blir det lite jämnare fördelning i framtiden när det ska skjutsas på bandy,till stan och brudarna ;)

2011-09-29 @ 20:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0