Julgardiner beställda!

Nu har jag äntligen tagit och beställt julgardiner, efter att ha suttit och tittat flera dagar i rad. Jag beställde från jotex, där dom för övrigt hade 30% rabatt på alla gardiner för tillfället, och resultatet ser ni nedan:
Dessa söta gardiner ska sitta i köksfönstret, och de andra mer eleganta ska sitta i vardagsrummet. Jag köpte julgardiner när vi bodde i Fränsta, men nu har jag ju fler fönster att fylla! Både i köket och vardagsrummet har jag 2 fönster nu, så jag hoppas att dessa kommer matcha fint med de jag har sen innan. Det kändes så dyrt att köpa nya till alla fönster, och lite onödigt också när jag ändå har. Vi får se hur det blir, men eftersom jag älskar allt juligt så kommer det säkerligen bli toppen ;)
Sen ville jag även dona om i farstun, där vi har 3 fönster och 2 bänkar, som för tillfället är klädda i blått. Jag valde dock att inte köpa röda gardiner och rött tyg dit in eftersom jag vill kunna behålla tygerna och gardinerna där även efter jul. Med tanke på att det kostar en del att köpa gardiner till 3 fönster! Så detta tyg som ni ser ovan ska jag ha på bänksitsarna och sedan har jag köpt enkla helgröna gardiner att ha därinne. Jag tror det kommer bli jättebra, det kommer bli så mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0