3 uppgifter kvar...

Ah, har äntligen skrivit klart uppgift 6 om hur förskolan kan fungera som "den andra trygga basen" för små barn. Det känns verkigen skönt att ha det klart! Det är alltid så härligt när man kan stryka en uppgift från listan :) Så nu är det 3 uppgifter kvar till nästa innevecka, vecka 44. Jag hoppas det kommer flyta på snabbt så jag hinner med lite fritid också... Nu ska jag bara läsa igenom det en sista gång innan jag skickar in det. Sen ska jag hämta Jamie på förskolan! Idag har jag varit jätteduktig att hålla mig till pluggningen istället för att ränna runt och göra massa annat här hemma. Jag tror det var en bra idé av mig att fastställa för mig själv att det här är pluggtid och inte hushållstid ;P Hushållssysslor kan jag hålla på med när Jamie är hemma! För han är sååå bra på att hjälpa mamma med allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0