Butterflies

Ja, nu börjar det komma fjärilar i magen, kommer vara så nervös innan vi börjar imorgon! Hoppas det går bra att hitta rätt och så, så jag slipper bli stressad över det. Och att det finns parkering och så. Hörde förresten att hela E4:an var avstängd norr om Gävle, så det lät ju som lite olycksbådande eftersom jag ska åka där imorgon. Det har ju regnat idag så är säkerligen ashalt! Men förhoppningsvis har dom ju fixat det där tills imorgon. Men jag åker i god tid i alla fall. Så ska krypa ner i sängen nu så jag orkar kliva upp!

Kommentarer
Postat av: Helen

Har det gått bra första dagen nu? nyfiken ;)

2011-01-17 @ 18:44:12
Postat av: Terese

Det har gått bra :) Har fått massvis med papper och massvis med information... orkar inte skriva om det idag, men på onsdag slutar jag tidigt, så då skriver jag mer utförligt! Kram

2011-01-17 @ 21:49:29
Postat av: Miah

Va hände me de mer utförliga??

2011-01-21 @ 19:05:34
Postat av: Terese

Haha, jag är lite seg :P

2011-01-22 @ 00:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0