Ah...

Gud vad skönt! Jag har precis skickat in intervjurapporten och portfolion. Nu återstår "bara" hemtentan. Den ska jag börja med nu. Eller inte just nu, för vi ska snart hämta Jamie från förskolan, men sen idag någon gång. Jag vill gärna få den klar så fort som möjligt, så jag hinner andas innan nästa utbildning börjar! Så fort jag skickat in hemtentan är jag klar med den här Pedagogikkursen. Det känns skönt! Men det har gått rätt fort ändå tycker jag, känns inte som länge sen jag började. En höst går fort!
Men måndag den 17 startar alltså lärarutbildningen, så det blir ingen slapptid emellan inte :P Jag måste beställa böcker idag, usch, dumt att jag inte gjort det tidigare, men har varit så fokuserad på att bli klar med intervjurapporten. Hoppas dom hinner komma i tid ändå! Och det är ju så dyrt med böcker... ja just det, tänkte ju kolla med mamma om hon hade någon först också, innan jag bestället. Det kan ju vara smart!

Julen var mysig och stressig och underbart rolig som vanligt! Vi är supernöjda över alla julklappar och trevligt sällskap, på både jul och nyår :)

Jag har bilderna på andra datorn, så slänger in dom sen! Nu måste jag gå och hämta lilla hjärtat <3

Kommentarer
Postat av: Miah

Gud va spännande me din utbildning, hoppas verkligen du kommer känna att de funkar me pendligen å sådär främst, själva inriktningen verkar du ju redan rätt klar över att de e va du vill =)

2011-01-07 @ 19:32:35
Postat av: Miah igen

Och apropå kommentren i min blogg;

när exakt ska ni flytta närmare då?? Visste inte att de va aktuellt, men de låter bra =)

2011-01-07 @ 19:33:26
Postat av: izza

lycka till med tentan:)

2011-01-07 @ 21:04:23
Postat av: Terese

Jo, jag hoppas att det kommer funka bra! Man får ju aldrig veta om man inte försöker ;) Och jadu, jag vet inte riktigt. Vi får se hur vindarna vänder... eller nåt sånt :P

2011-01-07 @ 23:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0