Tentor, tentor...

Hejhopp! Veckorna jag är i Härnösand har jag varken tid eller ork att skriva i bloggen. Men nu är jag hemma igen och kan underhålla er med info om mitt liv! Jag har rätt fullt upp här hemma med, med allt läsande och skrivande, men några minuter har jag nog tid att spilla på bloggandet ;)

Jag ska lägga in lite bilder från veckan som gått, men jag har inte hunnit föra in dom på datorn än, så det får bli senare.

Veckan har varit väldigt intressant, det har varit bra föreläsning (dom flesta i alla fall)! Det har handlar om kunskapsbedömning, estetiska lärprocesser, specialpedagogik, behaviourism, kognitiv konstruktivism och sociokulturellt perspektiv. Så nu ska jag läsa massvis av böcker om det, samt skriva två arbeten. 2 A4 om estetiska lärprocesser, vilket jag håller på med nu, och 1 A4 om specialpedagogik. Sen blir det tenta på resten...

Jag hade ju tenta förra måndagen, det första vi gjorde. Jag har inte fått något resultat ännu, men jag är lite tveksam till hur det gick. Det kändes som att jag kunde mycket, men tyvärr hann jag inte skriva ner allting jag kunde :/ Det kommer kännas väldigt jobbigt om jag måste göra omtenta, speciellt eftersom jag är i Åre den veckan! Då måste jag fixa med det på nåt vis och det har jag inte lust med... inte kul.

Så nu har jag lagt om min pluggarstrategi och jobbar järnet så jag ska kunna klara följande tentor utan problem! Man kan ju alltid hoppas i alla fall :P

På torsdag kommer svärmor till byn, och i helgen blir det 30-årskalas.

Nu ska jag hämta Jamieeeeeee!

Kommentarer
Postat av: Miah

Oj va de låter mkt...ja bli trött bara ja läser de du skrivit haha

Du e verkligen duktig som klarar av att läsa på distans, ja vet ju att de kan va en aning svårt när man har småbarn =)

2011-02-22 @ 20:32:49
Postat av: Helen

Jag håller tummarna för att du slipper omtenta! Och jag det tror jag att du gör ;) Hade du så mycket att skriva så du inte hann klart så är det nog inga problem :)

2011-02-23 @ 18:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0