Snögubbe

Nu har jag precis skrivit klart uppgiften om estetiska lärprocesser! Det är alltid lika skönt när man blir klar med en uppgift. Och jag föredrar att få skriva uppgifterna hemma i lugn och ro, när man kan ta en paus emellanåt, istället för under tidspress i en tentasal där man knappt hinner käka en banan... Nästa vecka får jag resultat från första tentan, usch usch, vad jag gruvar mig. Orkar inte tänka på det, vill bara fokusera på det här delmomentet nu!
Jag tror att jag ligger bra till tidsmässigt nu, men det är så svårt att veta i förväg hur lång tid det kommer ta att läsa, för vissa böcker går jättesnabbt och andra kan ta jättelång tid. Så jag försöker att hålla ett någorlunda tempo hela tiden. Igår började jag läsa "Elevers olikheter och specialpedagogisk kunskap", och den är rätt spännande och ganska lättläst också, så den borde jag nog hinna läsa ut imorgon. Idag har jag mest suttit och skrivit.

Igår började vi se på Silverfang, haha, var jättelänge sen jag såg dom filmerna, och jag älskade ju verkligen dom när jag var liten! Så det var rätt kul faktiskt :) Men vi hann inte se klart, utan tror vi såg 4 eller 5 avsnitt bara. Kanske att vi ska fortsätta nu när jag varit så duktig och skrivit klart mitt arbete ;)

Idag var det superskönt väder ute, så jag och Jamie passade på att leka när han kom hem från förskolan. Då byggde jag en liten snögubbe, för första gången den här vintern. Det har ju knappt varit någon tösnö, så det har ju inte gått att bygga förut. Men nu gjorde jag alltså en liten en, som jag tog kort på med min telefon, men tyvärr vet jag inte var datasladden är så jag kan inte visa den, haha :P Jamie ville dock bara brotta ner den, och det gjorde han också! Men jag hann åtminstonde ta kort på den först, så då är jag nöjd ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0