30-årskalas

Igår var vi alltså på 30-årskalas och firade Kenneths bror. Det bjöds på en supergod 3-rätters middag! Till förrätt fick vi toast skagen, till varmrätt var det fyllda lövbiffar, men för min del fylld schnitzel, och till efterrätt keylimepaj (vilket var som en cheescake med limesmak och med björnbär) och glass till barnen. Allting var verkligen jättegott, och jag blev proppmätt, och vi hade riktigt trevligt! Som tur var fick jag mig en bit kaka idag med, för igår orkade jag bara en jätteliten bit efter all mat :P Men idag promenerade jag upp med Jamie i vagnen, och då fick jag som sagt en bit kaka. Sen tog jag och hade lite lekstuga med barnen ;)

Men nu måste jag minsann ta och plugga, så jag blir klar med skrivuppgiften nån gång...

Kommentarer
Postat av: Helen

Lät som en riktigt god middag! Toast skagen...mmmm ;)

2011-02-28 @ 21:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0