Sommar, sol och regn

Det är verkligen underbart att vara hemma i sommar! Med eget hus och fantastiskt fin tomt :) Jag är så tacksam. Efter all stress med flytt och plugg behövde jag rensa huvudet och bara slappna av ett tag, men nu kanske jag hinner med att skriva några rader igen.

Här kommer i varje fall bilder från diverse händelser från sommaren!


En tur till Junsele djurpark har vi hunnit med.

Många besök av Alexis, och bowling med storasystrarna.
 

Vi har badat flera gånger uppe i Torningsjön, och Jamie har fått prova Trilles fyrhjuling medan Trille var så snäll och puttade runt honom på gräsmattan.

Och så har Jamie fyllt 2 år! Han fick många fina presenter och många trevliga besök och vädret var helt underbart. Det blev en riktig toppendag och han var så nöjd med allting!

Sen har vi hunnit med Urkult nu i helgen, men där hade jag fullt upp med att hålla koll på Jamie, äta, kolla in artisterna och dansa, så då hade jag inte tid att knäppa några kort ;) Men det blev en rolig, om än regnig, helg.
Nu är det bara en vecka kvar innan Jamie har inskolning på förskolan, och tre veckor till dess att jag börjar skolan. Så nu är det dags för mig att börja plugga till omtentan och längta till nästa sommar, haha!


Kommentarer
Postat av: Annalena

Roligt att du är tillbaka på blogghimlen. Jag har tagit mig tvärs för jag också och uppdaterat min blogg. Hade ju inte skrivit sedan i februari, men nu har jag varit flitigt ett tag.

Ha det gott.

Kramen

2011-08-07 @ 20:39:24
URL: http://ghosty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0