Vårstädning

Idag har vi haft storstädning här hemma. Jag har rensat ur kläder ur min garderob och vi har hängt ut mattor och täcken och dammsugat och skurat golven. Vi tog även och plockade bort lite leksaker från Jamies rum, eftersom han ändå inte leker med allting, så tänkte vi att vi kan byta ut dom då och då. Jag tror han kommer tycka det är roligare att leka med dom då, eftersom det blir lite som "nytt" när man plockar fram det igen. Ligger allting framme samtidigt blir det så rörigt också!
Igår var vi en sväng till Ljungaparken och lekte, och sen tog vi med oss Melle hem en sväng :)
Nu ska jag plugga! Och på torsdag kväll åker vi troligen hemöver, för då kommer Helen vara hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0