Stressss

Ojoj, så stressad jag känner mig nuuu. Det är mycket att göra dom närmsta 6 veckorna! Jag vill bara att det ska bli sommarlov nu så jag kan få slappna av i skallen ett tag... det är jobbigt att ständigt ha någonting som hänger över en. Man är liksom aldrig riktigt ledig eftersom det i princip alltid finns något man måste läsa eller skriva. Då behövs det sommarlov! Men som sagt är det ju bara 6 veckor kvar nu, gäller bara att jag klarar tentorna nu då. Jag har redan en liten del som jag måste göra om :/ Inte kul alls! Jag som tyckte att jag kunde den delen rätt bra ändå, så tycker att dom ställer lite väl höga krav när jag inte fick godkänt på det. Dåligt, dåligt! Sen har jag ju fullt med andra saker att tänka på nu med, så det är minsann inte lätt att koncentrera sig heller, det är jobbigt nu! Men jag ska stoppa ner näsan i boken igen så kanske jag kan klara min muntliga tenta på tisdag, usch vad nervös jag kommer vara...

Kommentarer
Postat av: maria

Jamie ser i alla fall ut att vara befriad från stress på bilden ;). Blir en tuff månad nu, men tänk va skönt det kommer att bli nästa månad :). Säg till om jag kan hjälpa till me nått.

Kram

2011-05-03 @ 09:53:52
Postat av: Terese

Haha, ja han har inga bekymmer han :) Jo, det gäller att se framåt! Det kan nog hända att jag lånar dig någon dag :) Kram

2011-05-03 @ 19:11:41
Postat av: Helen

Du kan få låna mig med, fast då tillkommer en liten baby såklart :P

2011-05-07 @ 16:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0