Quick update

Jag har egentligen inte tid att skriva just nu, eftersom jag sitter och pluggar, men tänkte att jag ska ge en snabb uppdatering om läget! Dagis går jättebra, jag är så glad att det flyter på så bra som det gör! Inga tårar hittills, så det känns toppen :) Det känns fortfarande lite jobbigt precis när man ska gå ifrån honom vid lämningen, men det börjar kännas bättre, eftersom det märks att han tycker det är roligt att vara där och leka.

I fredags var vi ut och åt för att fira våran 5-årsdag som var på torsdagen. Vi åt på träporten, och det var supergott, precis som sist! Sedan bjöds vi på fika hos Jimmy och Maria, vilket också var gott och trevligt.

Lördagen spenderade vi uppe i Finnsjön, där vi även övernattade. Jamie var gnällig nästan hela tiden vi var inne, men när vi var ute tyckte han att det var kul!

Söndagen for vi och tittade på Neos fotbollsmatch. Hans lag vann, så det var roligt! Mesta delen av tiden fick vi dock springa och jaga efter Jamie, haha, det är sån fart i benen på honom nu :D

Igår var det strålande fint väder, vilket var väldigt skönt! Idag är det mest disigt än så länge. När jag hämtade Jamie på daigs igår var han nerbäddad med flisjacka och två filtar, trots att det var 19 grader varmt i skuggan, så det var ju inte så bra. Men har pratat med dom om det idag, så dom ska klä honom mindre i fortsättningen! Det är väl det första jag kan klaga på när det gäller dagis, annars har han allting gått bra som sagt var. Det var första gången dom sövde honom igår, men det var inga problem. Idag kommer han vara där 9-14, vilka är dom tider han kommer att gå när inskolningen är över. Det är första dagen han är så länge, fast igår var han 9-13, så det blir nog inte så stor skillnad.

Men nu måste jag återgå till pluggandet!



Kommentarer
Postat av: len

Vilken söt liten leksak du har skaffat dig ;) Blir lite avis!

2010-09-12 @ 15:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0