You give me fever...

Lillgubben är fortfarande förkyld. Han har varit snorig i en vecka nu. Jag trodde det höll på att gå över i måndags, men då började han även att hosta hela nätterna. Så vi är rätt trötta den här veckan! Han har dock fått vara på dagis ändå, nu igår och idag. Får se hur vi gör imorgon, beror på hur han sover inatt. Igår natt var han vaken från 4 till typ kvart i 6. Sen sov han en sväng till, till kvart över 7. Men han var rätt trött idag (och jag med)! Så om det blir en till sådan natt får han nog stanna hemma.

Jaha, fick sms från syster yster att hon troligtvis ska hem till mamma i helgen/veckan. Så då vore det förstås kul att åka dit, för sen lär hon inte komma hem förrän jul! Men så har jag ju lite problem med min bil... det var några grabbar som pillade med den *hrm, hrm* :P Men jag har kikat lite på tåg/bussresor. Så funderar på om jag ska våga prova på en sådan liten resa med Jamie. Kan vara rätt skönt att slippa köra, lite jobbigt att få Jamie att sitta still bara! Men det är det ju när man åker bil också. Får diskutera lite med min man. Beror även på hur Jamie mår.

På tal om Jamie så har han blivit så gosig! Han är inte gosig så långa stunder, men däremot många stunder ;) Han pussas, och kramas och sitter i knä, och håller handen. Så mysigt!

Förut när han vaknat på natten har han bara velat snutta varje gång, men nu kan det räcka att jag bara lägger mig bredvid och kramar honom. Så skönt.

Studierna går bra än så länge, jag hoppas det fortsätter så. Jag har ännu inte skrivit någon tentamen, så blir intressant att se hur det går. Tror det är om två veckor vi ska göra det!

Lillen vaknade nu. Jag undrar om han inte har feber, tyckte det kändes som det... :/

Kommentarer
Postat av: Annalena

Hej gumman!

Hoppas att allt är bra med er och att förkylningen går åt rätt håll.

Vad är det du pluggar förresten?

Ha det gott och hälsa.

Kram

2010-09-16 @ 14:09:26
URL: http://ghosty.blogg.se/
Postat av: Terese

Hej!

Jo, Jamie mår mycket bättre idag. Han är inte alls lika hostig längre, och sov riktigt bra igår.

Jag läser Pedagogik A på distans.

Roligt att du också skaffat en blogg!

Tack detsamma :) Kram

2010-09-16 @ 20:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0