Härmapa

Min lilla älskling har blivit en sån liten härmapa! Han härmar efter allting man gör nu, fast på sitt eget lilla vis förstås, hihi, det är så roligt :)

Helgen har varit rolig, och både tåg- och bussresor gick bra. Jamie var jätteduktig! Nu är dock min bil som den ska igen, så nästa gång kan jag använda den. Det är ändå skönast när man slipper anpassa sig efter speciella busstider. Lättare att åka när man själv känner för det bara! Fast det var härligt att slippa köra för en gångs skull.

Igår gick det inte så bra för Jamie på dagis. Jag fick hämta honom efter en timme eftersom han bara skrek hysteriskt hela tiden! Men när jag kom blev allting bra igen, så han ville visst vara med mamma. Det kan ju bero på att vi inte hade varit där på en vecka, eftersom han varit förkyld. Och så blev det lite väl snabb lämning på morgonen. Jag tror det är bättre att han själv får gå ifrån mig, än att någon kommer och tar honom ifrån mig. Så har vi gjort tidigare, men igår var det en annan fröken som tog emot oss, och hon var lite mer stressig att han bara skulle gå in och leka på en gång, tycker jag.
Idag verkar det ha gått bättre, jag har inte fått något telefonsamtal iaf, så tar för givet att han inte är ledsen då! Men ska hämta honom klockan 2, så då får jag ju veta.

Nu måste jag duscha så jag hinner innan det är dags att hämta. Ska försöka hinna med att plugga lite mer också!

Lägger in några fina bilder på min lilla underbaring! Se vilken bra storebror han skulle bli, så gosig ;D



Kommentarer
Postat av: Helen

Han är så söt :) Är du lite sugen på en till eller?;)

2010-09-23 @ 09:59:09
Postat av: Terese

Haha, jo visst blir man lite sugen emellanåt ;) Men samtidigt känns det som att det vore skönt om jag kunde jobba lite först!

2010-09-23 @ 12:04:03
Postat av: Carina

Han är SÅÅÅ söt lilla Jamie :)

2010-09-23 @ 23:06:59
URL: http://elladora.blogg.se/
Postat av: iza

nu har jag börjat skriva i min blogg igen så nu får du kolla och komentera i den ocksa!

2010-09-26 @ 22:25:52
Postat av: Jag

Den där tröjan har jag köpt åt honom =D

2010-10-05 @ 23:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0