Önskelista

Mamma frågade mig idag vad jag önskade mig i present, och nu har jag kommit på endel saker, så tänkte att jag kan lägga ut en lista här. Den funkar förstås även till julklappar!

  • Handväska (rundad i formen, inte kantig)
  • Trosor (boxer/hipster)
  • Pyjamas (med modd längst ner på byxorna, så de inte åker upp när jag sover)
  • Böcker
  • Kläder
  • Lotter
  • Pengar
  • Väggljusstake
  • Blockkljus
  • Stor pläd att lägga över sängen

Det var det jag kommit på så här långt! Jamie har förresten lärt sig att säga macka nu, även fast han säger "kacka" istället :) Det märks även så tydligt att han förstår vad det är jag säger till honom. Säger jag att vi ska äta mat så går han till köket, och säger jag att han måste sitta i sin stol så går han till den. Säger jag att han ska hämta skorna så gör han det. Jätteroligt! Han har blivit så stooor! Sen är det förstås inte alltid som han gör som jag säger, trots att han förstår vad jag menar, haha :P


Kommentarer
Postat av: Helen

Jag tycker du måste ha 2 olika önskelistor till julklappar och födelsedagspresenter! Tänk om jag skulle fuska och skriva bara en lista liksom...;P Tror du får din födelsedagspresent till jul i år, hoppas du kan vänta ;)

2010-10-28 @ 16:15:19
Postat av: Terese

Haha, förlåt då, jag tänkte att det kanske var okej att använda samma :P Jo, jag har väl inte så mycket val! Men den som väntar på något gott...

2010-10-28 @ 20:13:20
Postat av: Ann-sofie...eller inte =P

vilka böcker vill du ha!??!?!

2010-11-08 @ 20:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0