Godkänd

Idag har jag fått resultaten för första delkursen, det blev ett G för portfolion, och VG för tentamen. Så skönt! Jag var så orolig för att inte få godkänt på tentan, så är helnöjd att det gick så här bra :)

Kenneth har bytt däck på bilen idag, så nu är den fit for fight. Redo för snö och ishalka! Bäst det eftersom jag ska till mamma om en vecka, och där är det ju snö nu.

Igår fick Jamie tillbaka sin hosta, så då var det dags att börja medicinera igen. 5 dagar klarade han sig utan medicin. Han låg och hostade jättemycket igår natt. När han hostade så han spydde vid 1-tiden, klev jag upp med honom och gav honom medicin igen, sen satte vi oss i soffan. Han somnade igen klockan 3, så sen sov vi till halv 8. Sen sov jag lunch med honom också, för jag var så trött! Förhoppningsvis går det bättre inatt! Jag vill ju hinna med så mycket plugg som möjligt i veckan, innan jag ska till mamma, så då är det förstås en fördel om han är så pass frisk att han kan gå på förskolan! Det väntar att se.

Men nu är det dags för kvällis och sen är det nattning som gäller!

Kommentarer
Postat av: Helen

Man tror aldrig att det ska gå bra på en tenta, och om man skulle råka tro det så går det oftast inte så bra som man tror :P Men VG är ju kanon, kan inte bli bättre väl? Grattis igen!:)

2010-10-23 @ 19:54:22
Postat av: Terese

Ja, det har du rätt i, det blev högsta betyg :)

2010-10-23 @ 20:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0