Bloggdesign

Nu har jag äntligen tagit mig tid att kolla upp hur man designar bloggen mer personligt. Så nu ser den lite roligare ut! Även fast jag inte orkat göra så jättemycket, men lite skojigare blev det ju i alla fall.

Jag har skrivit klart portfolion nu, vilket är bra för då kan jag lägga all fokus på tentan nästa vecka.

Idag har jag sorterat alla barnkläder som vi fått sen Jamie föddes, vilket var en hel del! Och Jamie har nog inte använt hälften ens. Dels eftersom det var mycket klänningar och tunikor, men sen blir det ju även att man får sina favoriter som man tycker är snygga och lättsamma, och då använder man mest samma. Så nu ska jag ge bort massa! Blir skönt att få bort lite från förrådet. Har förstås även sparat sånt som jag hoppas ska kunna komma till användning igen i framtiden ;)

Jamie vaknade strax innan 6 imorse, och sen sov han knappt någon lunch. Blev max en halvtimme, så han somnade som en stock ikväll! Och jag är också jättetrött, så ska krypa ner i sängen jag med, nu när jag är klar med portfolion.

Jag blir förmodligen i Resele från fredag till tisdag. Det är planen för tillfället, ifall någon undrar! Och på fredag fyller jag år...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0