100 sidor kvar...

Håller på att läsa för fullt här hemma, nu medan Jamie är på förskolan. Var bara tvungen att ta en kort paus och skriva en rad här! Det har gått superbra att lämna på förskolan den här veckan, han har inte gråtit någonting! Han går ju bara måndag, onsdag, fredag, men igår var det korttagning, så då lämnade jag honom en kortis där då med, så tre dagar utan gråt hittills :) Så att det gick så dåligt berodde antagligen på att han var hängig, för det blev ju bättre efter att han fått medicinen. Med tanke på att det är ett helt annat tempo där, så krävs det nog inte så mycket för att han inte ska orka med!

Ikväll ska jag gå på mitt första föräldramöte. Det känns vuxet, haha! Nu är man stor minsann!

I fredags fick Kenneth besked om att han inte skulle få förlängt, men så igår var han in på kontoret och skrev på papper för vik. fram till 18 nov. Så då fick han 4 veckor till där, det var skönt! Jag har sökt två städjobb, men har inte fått något svar. Fast så länge Kenneth har jobb känns det förstås skönast om jag bara kan få fokusera på mitt pluggande, hem och barn.

Jag ska ev. åka hemöver på novemberlovet. Men jag har besiktning veckan innan, så får väl se hur det går!

Men nu ska jag fortsätta läsa!

Åh, måste förresten bara berätta att Jamie har börjat göra rörelser till "Imse vimse spindel" nu! Han är så duktig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0