Blott en dag

Idag fyller lillasyster Elsa 16 år. Tänk att hon blivit så stor! När hände det? Stort grattis till henne i alla fall, hoppas dagen varit toppen!

Jag hittade en sådan söt klänning häromdagen, som jag hade velat ha till jul. Men då var den slut i min storlek :/ Den var så söt! Röd med vita prickar och en stor svart rosett under brösten. Så nu vill jag förstås hitta en annan med en sån där stor rosett på. Det kändes som det skulle passa mig så bra!

Herregud, nästa helg är det första advent! Tiden bara flyger förbi. Jag hinner inte alls med! Men det blir roligt att äntligen få julpynta :) Snart, snart är det jul, och det ska bli så mysigt att vara hemma med hela familjen! Eller nästan hela i alla fall. Pappas del träffar jag ju någon dag efter. Men ändå!

Jamie mitt lilla hjärta har fått feber. Så imorgon blir det till att vara hemma från dagis. Och Kenneth jobbar sista dagen imorgon. Sen blir han "in between jobs" som det heter... Och jag ska tvätta imorgon. Och plugga. Sen ska vi käka middag uppe hos Jimmy och Maria. Sånt är alltid trevligt! Hoppas Jamie hinner piggna på sig bara.

Nu ska jag snart lägga lillen, och försöka ta mig igenom berget av kurslitteratur...

Må du vila i frid Inger.


Kommentarer
Postat av: Helen

Rött med vita prickar passar dig som handen i handsken, så jag hoppas du hittar en klänning som duger :) Vem är Inger?

2010-11-18 @ 18:54:17
Postat av: izza

konstigt at jamie inte går på dagis =P

2010-11-18 @ 22:15:48
Postat av: Terese

Det är Kenneths mormor. Vi var på hennes begravning igår.

Och ja, jag hoppas jag hittar någon, men nu är jag som inställt på att jag vill ha just en sån klänning :P

2010-11-19 @ 08:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0