Julbak

I onsdags for vi till mamma. Jamie var rätt gnällig dom första dagarna, men nu börjar han bli sig själv igen :) Det har varit rätt kallt, 15 minus ungefär. Det låter inte så kallt, men det har känts väldigt kallt... det kanske är för att man inte hunnit vänja sig vid vintern än!

Idag har vi julbakat. Vi har gjort pepparkakor och lussebullar. Och lyssnat på julmusik och sjungit julsånger! Så mysigt så! Jag har även tänkt att göra fudge, men hittills har jag inte hunnit med det.

Imorgon är det skyltsöndag, och då brukar vi ju åka in till Sollefteå en sväng. Så det har vi tänkt göra imorgon med. Vi har även tänkt hälsa på mormor och morfar, eller om dom skulle komma hit. Sen funderar jag på när jag ska hälsa på pappa, måste försöka klämma in det med den här gången! Det är konstigt det där, oavsett hur länge jag är här känns det ändå som att jag måste stressa för att hinna med allting. Varför blir det så? Det är i alla fall jättemysigt att vi kan vara här en hel vecka den här gången, och att Kenneth också är med. Men på onsdag är det dags att återvända hem till verkligheten. Tro om vi ska ta vägen förbi Sundsvall då så jag får handla mer julklappar? Det vore kuuul!

Nu måste jag plugga lite mer...

Kommentarer
Postat av: Helen

Jaaa, handla massa julklappar till mig ;)

2010-11-29 @ 15:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0