Geek

Hoho, grabbarna här tycker att jag är så töntig som skriver önskelista, och extra töntig eftersom jag lägger ut den på bloggen! Men nu är det ju faktiskt så att jag har en bra anledning till varför jag gör så, och det är ju för att min familj har bett mig att skriva önskelista. Och eftersom vi är spridda här och var är det då enklast om jag lägger ut den på bloggen så alla kan se. Visst skulle jag kunna skicka mail till alla istället, men nu har jag valt att göra så här. Och då får dom väl tycka att jag är töntig, haha :P En gång om året kan jag vara det.

Det har förresten snöat här hela dagen! Sååå mysigt :)

Nu måste jag plugga! Vi har grupparbete den här delkursen, och jag fattar ingenting...

Kommentarer
Postat av: Helen

Känner igen känslan av att fatta nada av en kurs :P Lycka till med den iallafall, och bry dig inte om vad dom där macho-killarna säger ;)

2010-11-10 @ 21:58:42
Postat av: Miah

Mäh, en önskelista på bloggen är ju skitbra ju....hur ska annars alla människor (kända som okända) kunna ge en va man vill ha =O

2010-11-11 @ 10:00:17
Postat av: Terese

Ja, men eller hur! Jag kanske har någon hemlig beundrare som sitter och klurar på vad han ska ge mig... Tur ni förstår mig iallafall, mina kära systrar :D

2010-11-11 @ 20:39:11
Postat av: Ann-sofie...eller inte =P

hihi!! köp något bra till mig!! =D <3

2010-11-14 @ 22:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0