Ajaj...

... nu har jag ont i halsen igen! Är lika hes nu som sist jag var hem, vet inte vad det är för fel på luften här :P Har väldigt ont i halsen nu i alla fall, inte så roligt. Bara att vila halsen så gott det går. Mamma och Izabell gjorde en häxbrygd åt mig med varmvatten, svartvinbärssaft och vitlök. Inte gott. Speciellt inte eftersom Izabell i hemlighet hade tillsatt vitlökssalt, i tron att det var ingefära, haha. Men det berättade hon inte förrän efter att jag tvingat i mig några klunkar!

Imorgon ska jag vara barnvakt när mamma ska jobba. Sen ska jag åka hem igen! Som vanligt har tiden bara flugit iväg, och jag funderar var tiden har tagit vägen! Vi har åtminstonde hunnit med att hälsa på storebror, och det var ju roligt eftersom vi inte träffas speciellt ofta! Han blev nog lite överraskad över att vi var så många som kom på en gång, haha, men jag tror nog att han tyckte det var trevligt ändå ;)

Jag sitter här och skriver på min tenta, det går lite trögt. Men halva är klar! Bara halva kvar då... alltså 1,5 sida. Det är bara så jobbigt med alla referenser och grejer man måste tänka på. Men förutom tentorna tycker jag att det flyter på bra med pluggandet. Eller det gick ju bra på förra tentan med, och den här vet jag ju inte ännu, men det krävs lite mer tänkande än under de vanliga veckorna.

Jag har fått lite presenter här hemma i alla fall; blockljus, trisslotter, pengar, hudkräm, nagellack, lösviktste och tekulor. Lite smått och gott alltså :) Tyvärr vann jag inget på lotterna. Så jag är fortfarande inte ekonomiskt oberoende. Men en vacker dag kanske...

Kommentarer
Postat av: Mamma Ann-Sofie

Vi får fortsätta köpa lotter åt dej så kommer nog högvinsten med tiden. Tack för den här gången. / kram

2010-11-03 @ 22:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0