On the road to success...

Två nätter i rad har Jamie bara ätit två gånger, nu. Så det känns jätterbra :) Precis lagom för honom tror jag. Han vaknade inte lika mycket den här natten heller, utan vaknade bara en gång, utöver matstunderna. Och då somnade han nästan på en gång igen. Behövde bara rapa lite! Sen att han är morgonpigg som en lärka, det är nog bara att acceptera, haha :P

Våra sommarkläder har kommit nu! Jättefina :) Så nu väntar vi bara på att sommarvädret ska komma, så vi får användning av dom!

Torsdag-Söndag har Inte-bara-sport en stor utförsäljning av skor här i Fränsta. Så igår gick vi bort dit och köpte ett par skor till Jamie, de kostade bara 50kr! Det var så proppat med folk, så det gick inte så bra att hitta något till sig själv. Även fast jag funderade på att köpa ett par gummistövlar... Kenneth förstår inte vad jag ska ha det till, men jag tänker att det kan vara bra att ha. Vi får väl se om jag går bort dit något mer under helgens gång!



Men nu måste jag ge min son en macka!


Kommentarer
Postat av: Miah

Fina skor, såg lätta å smidiga ut...specis som "första skor" ska vara =)

2010-05-28 @ 21:17:58
Postat av: Helen

Söt sommarklänning du hade :) snygging ;)

2010-05-28 @ 23:08:29
Postat av: Terese

Tack :) Jo, det var bra köp! Nu vill jag ha soool!

2010-05-29 @ 10:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0