Jamie min älskling!



I fredags öste regnet ner, hela dagen. Det drog även förbi ett litet åskväder, med muller och blixtar. Så det blev en riktigt inne-sittar-dag! Men det kan vara skönt med sådana ibland också...

Igår däremot var det helt underbart uteväder! Det var sååå varmt! Säkert 25 grader. Jättehärligt :)
Vi fick besök av Jamies farfar, och hans fruntimmer. Första gången Jamie träffade honom. Vi gick ut på en liten prommis, och satte oss och åt glass i värmen. Jamie fick sitta och leka lite på gräset. Sen var det hem och laga mat, lägga Jamie, och spela lite kort! Jag vann tyvärr inte... men jag kom inte heller sist (Kenneth) ;P

Imorse gick vi en promenad efter frukost, och sedan åkte våra gäster hem. Dagen började med rätt bra väder, men sedan blåste det in regnmoln. Det har dock varit varmt ändå. Och när jag såg på vädret igår, såg det ut som att det var sånt väder vi hade att vänta dom närmaste dagarna; varm temperatur med regnskurar.

Men nu ska vi se på film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0