My little sunshine


Igår var första gången jag fick firas på morsdag! Dagen började med sovmorgon, och sedan bjöds det på frukost. Kenneth hade hjälpt Jamie att rita en teckning, hihi, och istället för att jag fick en present blev jag lovad en ny kamera nästa månad! Kenneths har ju åkt i golvet, så blixten fungerar inte länge... Kvällen avslutades sedan med en härlig massage :D Helt toppen alltså!

Idag har det varit superbra väder! Jag var lite orolig att det skulle bli för blåsigt, men det har verkligen varit jätteskönt :) Jag gjorde iordning fika till mig och Jamie, och promenerade bort till vikbron. Han sov på vägen dit, och när han vaknade satte vi oss på en filt och hade en liten picknick. Jamie ville dock gärna stoppa alla små stenar, blommor, grässtrån, ja, ALLT han kunde hitta, i munnen, så det gällde att "ha ögonen med sig" :P

När vi gick hem somnade Jamie i vagnen igen, vilket inte var planerat. Han brukar ju bara sova en gång om dagen nuförtiden! Men inte så mycket att göra åt. Jag la honom lite senare nu på kvällen istället, och det gick ju bra det med! Så ingen större skada skedd. Man blir förstås trött av värmen! När han vaknade gick vi på ICA och köpte glass, och sedan kom Kenneth hem från jobbet. Då lagade han mat. Skönt för mig att slippa :)

Jamie har kommit på ett nytt sätt att använda nappen på. Så här har han gått runt med nappen ikväll, haha :P Han är bra tokig min lilla busunge!


Kommentarer
Postat av: Miah

Alla sätt e bra utom dom dåliga, inte dumt att komma på nya sätt för nappanvändning heller. Han e nog ett litet (framtida) geni ;)



Superkul me bilder förresten =)

2010-06-01 @ 19:34:46
Postat av: Terese

Haha, ja funkar det för honom, så varför inte? ;) Jo, kände det var dags för en liten "bildbomb"!

2010-06-01 @ 19:43:10
Postat av: sandra

Härliga bilder!:D

2010-06-03 @ 22:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0