Nattuggla

Oj, oj, det var länge sen jag var uppe så här sent! Jag har tvättat, bakat pizza åt Kenneth som jag fryst in, och packat åt mig, Jamie och Bianca. Men nu är jag klar för kvällen! Det är bara att packa in i bilen, som återstår nu, och det tar jag imorgon bitti. Jag har egentligen ingen brådska direkt, men jag måste komma fram innan klockan 4, så jag hinner ge Luna hennes presenter, innan hon far till sin pappa. Och eftersom jag gärna vill att Jamie ska sova i bilen, så kommer jag förstås anpassa avfärden efter honom. Så vi åker efter vi har ätit lunch.

Vi ska sova hos Miah imorgon natt. Sen åker vi till mamma på lördag, och till Hemavan på söndag. Det ska verkligen bli superkul! Håller tummarna för att vi får bra väder!

Imorse kom Maria och Elvis hit, och hälsade på. Jättetrevligt! Vi har ju varit lite dåliga på det där, att hälsa på varandra, på senaste tiden, så efter sportlovet ska vi ta och skärpa oss på den fronten ;) Elvis har blivit så stor, och idag var han på riktigt glatt humör och flinade åt oss :) Jimmy kom hit efter en stund, och hämtade Kenneth, så for dom och tränade. Bra att dom håller igång! Det syns faktiskt rätt tydligt att Kenneth börjat träna, och det är ju alltid roligt när man ser resultat!

Jag tog med mig skridskorna, när jag var ut och gick idag, och gick upp till skridskoplan. Så fick Bianca springa runt där med mig, medan Jamie sov i vagnen. Superkul :) Då fick hon springa av sig lite också! Man får ju inte ha hund på skidspåret, så då är det ju bra om man hittar på andra saker man kan göra, för att aktivera henne.

Nu kommer Kenneth hem, vilken minut som helst! Ska säga hej till honom innan jag går och lägger mig...


Kommentarer
Postat av: izabell

va tråkigt att ni inte får ha hund på spåret det får vi ha här uppe i Resl :P

2010-03-06 @ 21:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0