Gäsp

Klockan har nu slagit 10, och jag är påväg ner i sängen. Usch, så trött jag är! Sitter bara och gäspar hela tiden. Lite massage hade inte suttit fel heller, är så spänd i axlar och rygg...

Imorgon ska jag till frissan. Blir nog ingen radikal förändring, utan bara toppning, och klippning av luggen hade jag tänkt. En liten uppiffning så att säga! Så är jag en hot mama när vi ska till Hemavan och glida i backarna, haha :P (Skoja bara, älskling, hihi).

Idag har vi promenixat, och jag har bakat en jordgubbspaj. Jättegott! Jag var så tvungen, eftersom mamma berättade att hon höll på att baka en äppelpaj, och då blev jag avis. Jobbigt läge! Det var minsann bara att ställa sig och baka en paj ;)

Hmm, vad mer, är så trött så kan inte riktigt tänka...

Modo förlorade. Inte bra. Jag trodde dom skulle lyckas få in pucken där på slutet, men inte då. Så typiskt!

Jag vet inte vad det var jag hade tänkt skriva här egentligen, för just nu är det bara tomt i mitt huvud. Det verkar som om det inte är någon hemma. Arbetsdagen är avslutad, och hjärnan har gått och lagt sig. Hm, bäst jag gör detsamma!

Kommentarer
Postat av: Miah

Haha....vadå PRO nästa liksom =P

"klockan har nu slagit 10"...=O

2010-03-02 @ 08:26:07
Postat av: Terese

Haha, japp, så illa är det! Ska sätta mig och lösa mitt korsord nu :P

2010-03-02 @ 14:34:48
Postat av: izabell. modo äger, timrå suger fett

paj är gott du kan väl ta med till fjällen :P det är ganska många matcher kvar innan slut spel B) 10 är väl inte så mkt jag lägger mig efter det:) (på skoldagar) längtar längtar :P

2010-03-02 @ 20:23:37
Postat av: izabell. modo äger, timrå suger fett

menar slutspel:P

2010-03-02 @ 20:24:44
Postat av: Terese

Det är nog bättre om jag gör ny paj isåfall!

Och ne jag vet att 10 inte är sent, men jag orkar inte vara uppe så sent :P Brukar lägga mig vid 10-11. Annars hinner jag ju inte sova ut innan Jamie vaknar vid halv 6-halv 7!

2010-03-02 @ 20:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0