Inköp


Ja, här har ni gårdagens inköp för min del! 1 tjocktröja, 2 linnen, 2 par korta tights, 1 kjol, 1 t-shirt, strrumpor, mascara och hårvax. Det är mest basplagg, kände att det var det jag behövde. Alltihop under tusenlappen! Så jag är nöjd :)

Kenneth bestämde sig för att följa med ändå, och hjälpa mig med Jamie. Så han slutade lite tidigare igår, sen hämtade vi upp Jonas som skulle hålla Kenneth sällskap, och så for vi! Första halvtimmen fick jag shoppa ostörd, och sen kom grabbarna. Jag hade tagit med fika till Jamie, så då gav jag honom det, medan Kenneth gick och köpte ett par Jeansshorts. Väldigt snygga! Passade jättebra :)

Sen fick hela gänget följa med på min jakt efter en tjocktröja, haha. Dom blev väl lite småless på slutet kanske, men på det stora hela gick det väldigt bra! Det tog faktiskt inte så jättelång tid, utan det blev en snabb shoppingrunda. Jag var duktig ;)

Sen for vi på Ica Maxi och storhandlade i vanlig ordning. Allt som allt tog Birsta-besöket cirka tre timmar. Alldeles lagom, och precis vad jag hade räknat med faktiskt! Så vi var hemma vid 5.

Det fina vädret tycks ha försvunnit igen. Och det kändes iofs skönt att det var fulväder igår, när jag ändå inte var ute. Men jag hoppas på att det ska bli fint igen i helgen! Fast jag måste städa, och imorgon ska jag tvätta. Men ska även upp till Oxsjön imorgon, så då vill jag att värdet ska vara bra! Kenneth ska åka upp dit ikväll och tälta. Sen ska Jonas joina honom idag eller imorgon. Och så ska dom fiska förstås.

Men på måndag kommer Kenneths syster hit, med sin minsting Alvin. Så då vill jag ha städat och fint!

Jag köpte smörgåsrån igår, och imorse satt jag och gav små bitar till Jamie, som han sedan stoppade in i munnen själv. Och varje gång han träffade munnen, applåderade han sig själv efteråt, haha :D När han har ätit upp maten eller gröten, brukar jag ibland applådera och säga "Bravo!", så om jag säger "Bra!" åt någonting han gör nu, börjar han oftast applådera, hihi! Han är så duktig min lilla kille!


Kommentarer
Postat av: Miah

Va kul att shopping var lyckad å att du hitta en del, å att de blev billigt =D



Vi hade åxå tråkväder igår, men ida är de rätt soligt igen...tyvärr ha de blåst rätt rejält hela förmiddan men de hoppas ja avtar snart!

2010-06-04 @ 10:08:59
Postat av: Helen

Här är det också "fulväder"...kallt och regnigt :/ Det var fina färgglada kläder du köpt :) är det inne med korta tights nu? Längtar tills jag kommer hem och träffar er alla!:)

2010-06-04 @ 15:45:25
Postat av: Terese

Jo, jag vill ha färgglada kläder nu på sommaren :) Känns så tråkigt om man bara har svart! Jag såg korta tights både på Cubus och Gina Tricot, så det börjar nog komma nu!

Jag längtar jag med!!!

2010-06-04 @ 21:26:52
Postat av: Mamma Ann-Sofie

Fina kläder, jag vill också ha en munkjacka men jag orkar inte ens leta på internet. Det ska verkligen bli skönt med lite ledigt framöver. Fast jag vet inte om jag kommer att orka så mycket mer då för då har jag ju fullt upp med kidsen.

2010-06-08 @ 20:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0