Photo


I fredags var Kenneth och köpte en elgrill (eftersom vi inte får grilla med vanlig på balkongen), och utemöbler (bord+2 stolar) till Jamie. Det är inte så lätt att låta bli alla dessa söta barnsaker som finns :P Han är så söt när han sitter där! Även fast han gärna vill putta omkull bordet bara... 

Det blev några svartvita bilder, våran kamera sjunger ju som sagt på sista versen. Men det är rätt fint det med!
Kenneth beställde en ny kamera till mig förra veckan, så jag får den säkert den här veckan någon gång :)

I lördags hade vi tråkigt, och eftersom jag nekade nästan alla Kenneth förslag om vad vi skulle hitta på, slutade det med att vi hoppade in i bilen och for till mamma! Då blev jag nöjd, hihi. Hon bjöd på en jättegod fiskgratäng, och på kvällen åt vi kladdkaka som Iza hade gjort, med grädde och chokladsås. Sen gick jag och mamma på promenad med hundarna. Miah var också där en sväng på lördagen, så då hann jag träffa henne med! Innan vi for hem på söndag blev vi bjuden på blåbärspaj. Väldigt gott!

Jag och Jamie blev tyvärr förkylda i helgen, så vi går här hemma och snorar. Men han är ändå inte övergnällig, även fast det har blivit mycket bärande idag! Förhoppningsvis går det över fort. Sen kan den riktiga sommaren komma, så vi slipper bli förkylda igen!

Nu är det bara 1,5 vecka kvar till midsommar, då vi åker hem till mamma igen, för en lite längre visit. Då vill jag bada och sola, och bara vara ute hela dagarna!

Sen fyller Jamie 1 år, om bara 1,5 månad! Då blir det förstås kalas :) Jag har inte köpt något ännu, men har börjat klura på vad han ska få. Och så ska jag baka tårta förstås! Jag kan inte förstå att han redan är så pass stor, men tiden går fort, fort, fort!

Min ångest inför att lämna Jamie på dagis, och vara utan honom så långa dagar, fortsätter att öka. Men jag försöker att inte tänka på det alltför mycket, och helt enkelt tänka att det bara är att testa. Funkar det inte, så funkar det inte. Men man vet ju inte förrän man har försökt!


Kommentarer
Postat av: Mamma Ann-Sofie

Vilket gulligt bord. Jag blir sugen på att köpa utemöbler till små-tjejerna. Jag kollade på bilderna av Jamie och Alvin, de är faktiskt lite lik varann, tycker jag. Det var jättekul att ni kom hit och överraskade oss, det får ni gärna göra fler ggr. Vi ses snart.

2010-06-14 @ 22:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0