Vroom!

Bilen fungerar igen, wohoo! Tackar Jimmy för det :) Nu håller jag tummarna för att kylan inte ska komma och invadera oss igen... vill åka mina baskade skidor någon gång!
Skulle gissa att min bikini kommer någon gång nästa vecka, och då kan jag börja simma också. Det blir roligt! Kul att komma iväg lite, och göra någonting själv.

Det ser ut som att jag och Jamie ska på en liten fjällsemester på sportlovet. Mamma vill åka till Hemavan, och önskar hjälp med småflickorna, så bara hon hittar en stuga ska vi följa med dit! Då kan jag sitta i stugan med barnen, när hon och Iza åker i backen. Och sen kan vi spela kort och kanske basta, om det finns bastu i stugan, sååå skönt! Kenneth kommer ju förhoppningsvis jobba igen då, så han får stanna hemma.

Idag får vi besök av Johanna, Mattias och Tindrah. Det blir roligt :) Alltid kul med gäster! Så lär lägga in bilder på våra sötungar imorgon :D

Kommentarer
Postat av: Helen

Och vart ska jag vara när du sitter i stugan och mamma och Iza är i backen då? :( Får inte ja va me?

2010-01-20 @ 18:50:20
Postat av: Terese

Haha, förlåt, men när jag skrev det här visste jag faktiskt inte att du skulle med :P Du får väl åka i backen med dom stora flickorna ;)

2010-01-21 @ 17:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0