Promenadväder!


Har precis kommit in, efter en timmes promenad med barnvagn och hund. Det var riktigt härligt väder! Förutom det har det inte blivit så mycket gjort idag, utan har suttit mycket vid datorn bara. Jag hoppas "värmen" håller i sig nu, så vi kan vara ute med vagnen mycket! Jamie sover ju bara halvtimmeslurar här inne, och det blir han inte pigg länge av! Jag försöker få honom att somna i vaggan, men det går ju åt skogen, och den är ändå för liten snart. Så sen blir det spjälsängen, och det dröjer nog innan jag kan få honom att somna där... Inte för att det gör så mycket, för min del, att han sover i våran säng, det är ju mysigt och lättsamt när jag ammar! Jag försöker bara förbereda lite inför framtiden.

Jag hoppas få igång min bil snart, batteriet är slut, så Jimmy ska få hjälpa oss med den saken. Det vore nämligen bra att ha bilen när vi ska till skidspåret ;) Inte för att det är så långt, men känns nog jobbigt att böka med vagn och grejer när man ska gå dit och hem.

Jaja, nu är det lekdags igen! Kenneth ligger och vilar lite, och sen ska vi äta någon mat!

Kommentarer
Postat av: Maria

Han är ju för himelskt söt lillknärten! Vi får försöka sno ihop nån mat nånting framöver här så vi kan träffas nå. Kanske kan träffas utan mat me, men det är ju aldig fel me mat ;o).



Kraaam

2010-01-19 @ 23:22:18
URL: http://heavymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0