Nattbesök

Igår hade vi alltså besök! Vi åt god middag, spelade bondespelet, tittade på film, och bara umgicks och hade det trevligt! Dom stannade över natten, så idag gick vi allihopa en sväng med barnvagnarna, innan dom begav sig hemåt (eller till Birsta kanske det var, haha). Så det var jätteroligt att dom kom! Det får vi göra om fler gånger :) Tindrah är så söt och busig! Hon är bara 7 månader äldre än Jamie, men i den här åldern gör ju det enorm skillnad! Hon sprang runt och dansade och klättrade, och visslade och pratade lite smått. Så kul att se hur fort dom utvecklas! Tiden går ju så fort när dom är små, så snart kommer det vara Jamie som springer runt här och busar, ojojoj... min lilla ängel <3




Kenneth fick besked idag om att han ska få börja jobba igen på måndag. Superbra! Känns så skönt! Så vi får vänta med den där Mora-trippen vi hade tänk ta i slutet av månaden. När man ska åka så långt vill man ju gärna stanna ett par dagar!

Jag hoppas verkligen mamma hittar en bra stuga till sportlovet, för känner mig enormt sugen på att åka! Det vore så roligt! Helen ska komma dit från Norge då också, så då får man träffa henne med :)

Jag känner mig så hyperpositiv just nu, det var sån lättnad när Kenneth sa att han skulle få jobba igen, så nu flyger jag på moln :P Jag är även väldigt trött... Känner att det vore skönt med ett avslappnande bad för mig själv, med en bok, så ska se om jag kan få ta det när Kenneth kommer tillbaka, efter att ha hjälpt Jimmy!

Och nästa vecka kommer grejerna jag har beställt, yes, så roligt! Gardiner och matta till vardagsrummet, duschdraperi och matta till badrummet, bikini och en tröja till mig, och lite kläder till Jamie, från Ellos, Jotex och H&M. Längtaaar ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt när det går bra ibland :oD!!

Kram

2010-01-21 @ 23:22:18
URL: http://heavymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0